Rovatok 2015-től
Rovatok
- Bemutatkozás »
- Fejlesztés beruházás »
- Informatika »
- Korszerűsítés »
- Környezetvédelem »
- Közlekedésbiztonság »
- Közlekedéstörténet »
- Kutatás »
- Megemlékezés »
- Méréstechnika »
- Mérnöki ismeretek »
- Minőségbiztosítás »
- Szabályzatok »
- Technológia »
- Egyéb »
Szerzői segédlet
A Sínek Világa folyóirat szerzőinek összeállított szempontok és segédlet.
Tovább »Szemerey Ádám
Szemerey Ádám 1982-ben földmérő üzemmérnöki diplomát szerzett, pályafutását a MÁV-nál 1985-ben, a debreceni Építési Főnökségen művezetőként kezdte. 1988-ban a nyíregyházi Pályafenntartási Főnökségre került, ahol pályamester, főpályamester, szakaszmérnök beosztásokban dolgozott. 1992-ben vasútépítési és pályafenntartási üzemmérnöki oklevelet szerzett. 2003-tól a debreceni PMLO-ban vonalbiztos, majd 2005-től a nyíregyházi Mérnöki Szakaszon üzemeltetési mérnök. 2007-ben sikeresen védte meg közlekedési menedzser egyetemi szakmérnöki diplomáját. 2009-től alosztályvezető a debreceni Pályalétesítményi Osztályon. 2011. január 1. óta a Nyíregyházi Pft. Alosztályon műszaki szakértőként dolgozik.
nyomtatásA Sínek Világa folyóiratban 2006 után megjelent cikkei
-
2008 / 3-4. számNyírmada-Vásárosnamény állomásköz átépítése
-
2008 / 1-2. számFelhőszakadás okozta pályakárok Tarcal és Tokaj állomás között
-
2009 / 2. számEgy kirándulás képei
-
2009 / 2. számA Tokaj környéki esőkárok helyreállítása
- A Kárpát-medencei Kisvasutak XXV. konferenciája – Hortobágyi Nemzeti Park
-
2014 / 3. számA MÁV Zrt. üzemeltetésében lévő vonalak jellemzése
-
2010 / 3. számÚtátjáró konferencia 2010 – Beszámoló a bükfürdői útátjáró konferenciáról
-
2010 / 4. számSínfej-hajszálrepedés – Gyakorlati tapasztalatok (3. rész)
-
2012 / 2. számA Mezőzombor–Nyíregyháza vonalszakasz koncentrált felújítása 2011-ben
-
2013 / 1. számJárműterhelés automatikus mérése
-
2014 / 1. számMagyarországi kisvasutak (5. rész) – A debreceni Zsuzsi Erdei Vasút
-
2014 / 2. számMozdonyfedélzeti berendezés adatainak felhasználhatósága a pályafenntartásban
-
2002 / 4. szám…azért a víz az úr…? (a nyíregyházi kisvasút korszerűsítése) | 223. oldal