A cikk szerzője:

Péter József technikus munkavédelmi koordinátor
Nyugatmagyarország Tűz és Munkavédelmi Kft.

Képriport a Szolnok–Szajol állomásköz átépítéséről

Szolnok–Szajol állomásköz átépítése fontos nemcsak a kelet–nyugati forgalomban, hanem délkelet felé a Békéscsaba–Lőkösháza (Curtici-CFR Románia) irányba is. A vonalszakasz átépítése 2014. január 6-án kezdődött el, és 2015. december 15-én fejeződik be. Átépülnek a nagy műtárgyak, így az 1947-ben épült szolnoki Tisza-, valamint a Zagyva-híd is.

17. kép. Millér–Szajol bal vágányára elrendelt sebességkorlátozás idejére elkészült, és beemelték a 2 db új, egyenként 40 m-es ártéri szerkezetet a 1076-os szelvényben18. kép. Az első ütemben, 2014 júliusában készült el Szajol felől a 1092-es szelvényben lévő teknőhíd. Érdekessége, hogy az építés idejére a jobb vágányban 26,6 m-es acél­provizóriumot helyeztek el, azon zajlott a vonatforgalom, az engedélyezett sebesség 40 km/h volt. 19. kép. Új vasbeton kerethíd épült a 1088-as szelvényben20. kép. A besenyszögi aluljárónál az acél hídszerkezetet kiváltották21. kép. A  beépített új vasbeton áthidaló szerkezet

A cikk folytatódik, lapozás:« Előző1234567Következő »
A teljes cikket megtalálja a folyóirat 2015 / Különszámában.
Ha szeretne rendszeresen hozzájutni a legfrisebb számokhoz, fizessen elő a folyóiratra.
A hozzászólások megtekintéséhez vagy új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!
Sínek Világa A Magyar Államvasútak Zrt. pálya és hídszakmai folyóirata
http://www.sinekvilaga.hu | ©