Napjaink munkái

Fejlesztések a GYSEV Zrt. területén

A Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt. az elmúlt 20 évben jelentősen túlnőtte a névadó, Győr–Sopron–országhatár vonal kereteit. 2001-ben a 15-ös, majd 2006-ban a 21-es és 22-es, végül 2011-ben az 1d, 16-os, 17(2), 18-as és 20-as számú vonalak, valamint a Szombathely személy-...

Hipotézismentes rekonstrukció Békéscsabán (2. rész) – Az „új” felvételi épület felújítása

Békéscsaba állomáson két felvételi épület áll. Az úgynevezett „régi” épület az 1870-es években, az „új” pedig az 1930-as évek elején épült. A felvételi épületek 2009 óta műemléki védettség alatt állnak. Az üzemeltetővel egyetértésben a feladat az épületek...

Hipotézismentes rekonstrukció Békéscsabán (1. rész) – A „régi”, romantikus indóház

A Magyar Királyi Államvasutak megalakulásáig a hazai magánvasutak tervei szinte mind Bécsben készültek, mint például a Déli Vasút, az Első Erdélyi Vasút és a Tiszavidéki Vasút (TVV), melynek fontos vonala volt a Békéscsabán áthaladó Szolnok–Arad vasútvonal. Hazánkban...

Korábbi cikkeink

Sínek Világa A Magyar Államvasútak Zrt. pálya és hídszakmai folyóirata
http://www.sinekvilaga.hu | ©